کوئل آریزو ۶

با توجه به افزایش تجارت مین کشورهای ایران و چین در عصر حاضر، خودروهای چینی به طور وسیعی وارد کشور می‌شوند. یکی از خودروهای پرفروش از سری تولیدات شرکت چری در کشور چین، خودرو  آریزو ۶ است. این خودروی زیبا و قدرتمند دارای قطعات و سیستم‌های کاربردی فراوانی است.

 یکی از قطعات بسیار حیاتی که در این خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، کوئل است. سیستم برقی اتومبیل آریزو ۶ توسط قطعات مختلف از جمله شمع، باتری تشکیل شده و کوئل فرآیند تولید انرژی الکتریکی را در موتور آغاز می‌کند که عملکرد حرکتی خودرو را بهبود می‌بخشد. در این مقاله از آژیراک یدک سعی می‌کنیم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های کوئل آریزو ۶، نحوه سفارش و خرید انواع قطعات لوازم یدکی و سایر محصولات آریزو ۶ آشنا کنیم.

ویژگی ‌های کوئل آریزو ۶

یکی از مهم‌ترین سیستم‌های فنی در خودروی آریزو ۶، سیستم برقی آن به شمار می‌رود. وظیفه این سیستم، وظیفه تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز برای ایجاد جرقه در شمع‌ خودرو را برعهده دارد. سیستم برق هر خودرویی از قطعات و اجزای متعددی تشکیل شده است که هر کدام وظایف خاص خود را در کنار یکدیگر انجام می‌دهند. کوئل آریزو ۶ به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم در سیستم برق خودرو شناخته می‌شود. به بیانی ساده‌تر، کوئل در سیستم برق خودرو به عنوان یک قطعه میله مانند است. وظیفه اصلی کوئل در خودرو، ایجاد انرژی الکترومغناطیسی بوده که ولتاژ باتری را تقویت می‌کند و در زمان ایجاد جرقه در شمع شروع به فعالیت خواهد کرد. باتوجه به اینکه کوئل، یکی از قطعات بسیار حیاتی آریزو ۶ است، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد که در ادامه به برخی از ویژگی‌های این محصول اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت درجه یک در فرایند ساخت
  • استحکام و مقاومت بالای کویل آریزو ۶ در دما و حرارت زیاد
  • سیم پیچی صحیح و متناسب با عملکرد خودرو
  • استفاده از آلیاژهای باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت بالا
  • تنظیم ولتاژ مناسب و پیش‌گیری از اختلال در سیستم برق خودرو
  • بدنه آلومینیومی با ضریب حرارت بسیار خوب
  • نصب آسان و سریع
  • عمر طولانی همراه با ماندگاری بالا
  • عایق شده توسط سیم پیچی مسی
  • بهره‌مندی از عملکرد سریع و آسان بدون هیچ‌گونه اختلال
  • تولید شده توسط شرکت خودروسازی چری در کشور چین
  • سازگار با آخرین استانداردهای جهانی
  • قیمت اقتصادی و مناسب با بودجه مشتریان

قیمت کوئل آریزو ۶

 خودروهایی که موتورهای درون‌سوز دارند، از قطعه کاربردی کوئل استفاده می‌کنند. این خودروها برای ایجاد احتراق و انفجار در سیلندر خود نیاز به ولتاژ بالا (تقریباً ۸۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ولت) دارند. در خودرو آریزو ۶، کوئل وظیفه تأمین این ولتاژ برای تولید نیروی لازم برای احتراق سوخت را برعهده دارد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه برق ۱۲ ولتی باتری به ولتاژ ۲۵۰۰۰ ولت و بیشتر تبدیل می‌شود. در خودرو آریزو ۶، کوئل وظیفه حائز اهمیتی که تامین نیرویی با تفاوت پتانسیل قابل توجه است را عهده‌دار است تا بدین وسیله بتواند موتور را راه‌اندازی کند. هنگام خرید لوازم یدکی خودرو آریزو ۶، یکی از مسائل مهم، توجه به قیمت آن خواهد بود. بنابراین، برای جلوگیری از خسارت مالی و تجربه خریدی هوشمندانه، باید دقت کافی داشته باشید. همچنین، علاوه بر بحث قیمت،  از کیفیت قطعه خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

از طرفی، با توجه به افزایش قیمت ارز و نوسانات مداوم در کشور عزیزمان ایران و تغییرات لحظه‌ای در قیمت‌ انواع لوازم یدکی خودرو، نمایندگان و فروشندگان قادر به تعیین قیمت دقیق برای کوئل و سایر محصولات آریزو ۶ نیستند. لذا برای اطلاع از قیمت کویل آریزو ۶ می‌توانید با مراکز و نمایندگی‌های مجاز عرضه لوازم یدکی خودرو تماس بگیرید و نسبت به استعلام قیمت دقیق این محصول اقدام فرمایید.

خرید کوئل آریزو ۶

 یکی از موارد بسیار مهم که در خرید لوازم یدکی آریزو ۶ وجود دارد، نحوه انتخاب و خرید صحیح آن‌ است. زیرا کیفیت پایین کوئل خودرو می‌تواند به میزان قابل توجهی به موتور خودرو شما آسیب برساند و هزینه‌های قابل توجهی را برایتان به همراه داشته باشد. بنابراین، در خرید این قطعه می‌بایست بسیار دقت و توجه داشته باشید و به مراکز و وب‌سایت‌های معتبر رجوع کنید. بهتر است به‌یاد داشته باشید که تمامی محصولات و لوازم یدکی آریزو ۶ توسط شرکت خودروسازی چری در چین تولید و مونتاژ می‌شود. این قطعات یدکی توسط نمایندگی‌های فروش فعال در سراسر کشور به صورت مداوم عرضه می‌شوند و همراه با ضمانت نامه اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت.

فراموش نکنید که قبل از سفارش این قطعه، مدل و سال تولید خودروی مورد نظر خود را به خاطر داشته باشید. با رعایت این موارد، می‌توانید خریدی امن و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

خرید و فروش کوئل آریزو ۶

با توجه به اهمیت داشتن صرفه جویی در زمان و انرژی، برخی از افراد تمایل دارند انواع لوازم یدکی و محصولات خودرو آریزو ۶ را به صورت آنلاین خریداری کنند. در نتیجه، پیشنهاد می‌گردد چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، بدون اتلاف وقت، از طریق وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر و قابل اعتماد، اقدام به خرید و سفارش این قطعه کاربردی نمایید.

 فروشگاه‌های آنلاین معتبر همراه با کالای خریداری شده، ضمانت نامه اصالت و سلامت فیزیکی کالا را هم به خریداران ارائه می‌دهند. بنابراین، نگرانی درباره اصالت و تحویل به موقع خرید آنلاین نخواهید داشت. بهتر است جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری اینترنتی، به نماد اعتماد الکترونیکی سایت مورد نظر دقت نمایید. در واقع داشتن این نماد، نشان اصالت و قابل اعتماد بودن سایت مورد نظر به حساب می‌آید. همچنین بد نیست به مطالعه بازخوردها و نظرات سایر مشتریان نیز در هنگام خرید دقت کنید تا بتوانید محصول مدنظرتان را با اطمینان خاطر بیشتری خریداری فرمایید.

کوئل آریزو ۶ ضامن سلامت خودرو

در این مقاله، مشخصات فنی کوئل خودرو آریزو ۶ که یکی از قطعات حیاتی در پیشرانه و ایجاد ولتاژ لازم برای احتراق سوخت است، مورد بررسی قرار گرفت. در واقع، این محصول در خودرو آریزو ۶ نقش مهمی در استارت و راه‌اندازی موتور خودرو به همراه دارد. جهت تهیه و خرید این کویل آریزو ۶، شما می‌توانید به وب‌سایت‌ معتبر آژیراک یدک مراجعه کنید.