خنک کن روغن گیربکس بسترن b50

خودرو بسترن b50 یکی از تولیدات شرکت خودروسازی چینی فاو است که در سال‌های اخیر خرید و فروش آن در ایران رونق یافته است. این خودرو که توسط گروه خودروسازی بهمن موتور در ایران مونتاژ و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، از قطعات مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 نام دارد. خنک کننده گیربکس اتوماتیک معمولا با نام هایی همچون رادیاتور گیربکس، ماژول خنک کننده گیربکس و خنک کن گیربکس نیز در بازار شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب از وب‌سایت آژیراک یدک همراه ما باشید تا به معرفی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خنک کن روغن گیربکس بسترن b50، قیمت و نحوه خرید این محصول بپردازیم.

ویژگی های خنک کن روغن گیربکس بسترن b50

خنک کننده گیربکس اتوماتیک، در واقع قطعه‌ای است که وظیفه خنک کنندگی روغن گیربکس خودرو بسترن b50 شما را به عهده دارد. این قطعه در خودروهای مختلف متفاوت است.

فرآیند خنک کنندگی روغن در خودرو بسترن b50 به وسیله قطعه کوچکی انجام می‌شود. این قطعه دارای دو لوله ورودی و خروجی بوده و با گردش آبی که انجام می‌دهد، دمای روغن گیربکس خودرو شما را در حالت تعادل نگه خواهد داشت و از بالارفتن دمان آن جلوگیری به عمل خواهد آورد.

در این قطعه خنک کننده، چندین پره مسی وجود دارد که با بالارفتن دمای روغن گیربکس به ECU گیربکس دستور خنک کنندگی صادر می‌کند. این دستور از ECU گیربکس به سنسور شیر خنک کن رادیات گیربکس بسترن b50 می‌رود و در نهایت کانال ورودی روغن آزاد می‌گردد تا عمل خنک کنندگی انجام پذیرد. خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 ویژگی‌های منحصربه‌فرد فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت
  • تولید شده توسط مواد مرغوب و استاندارد
  • قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه
  • عملکرد بالا در خنک‌سازی روغن گیربکس بسترن b50

قیمت خنک کن روغن گیربکس بسترن b50

باتوجه به این که کشور ایران در سال‌‌های اخیر نوسانات ارزی بسیار زیادی را تجربه کرده است، به همین خاطر تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت لوازم یدکی را می‌‌توان یکی از عوامل اصلی در قیمت‌‌گذاری انواع لوازم یدکی و محصولات بسترن b50 برشمرد. به‌‌طوری که تاثیر زیادی بر قیمت این قطعه کوچک خواهد داشت. افزون بر این مورد، برند تولید کننده خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 هم تاثیر قابل توجهی در قیمت‌گذاری آن خواهد داشت. برندهای معروف و باکیفیت معمولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار دارند. همچنین سیاست‌‌های قیمت‌‌گذاری متعددی که در بازار لوازم یدکی خودروها وجود دارد، سبب نوسان در قیمت این قطعه می‌‌گردد. ناگفته نماند که تامین کننده خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 هم نقش قابل توجهی را در افزایش یا کاهش قیمت این قطعه ایفا خواهد کرد. به‌‌طور کلی، قیمت روغن گیربکس بسترن b50 بسته به موارد ذکر شده و شرایط بازار می‌‌تواند متغیر باشد. چنانچه قصد اطلاع دقیق از قیمت این قطعه کاربردی را دارید، می‌‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌ های معتبر عرضه کننده لوازم یدکی خودروی بسترن b50 از قیمت دقیق خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 اطلاعات لازم و ضروری را کسب نمایید.

خرید خنک کن روغن گیربکس بسترن b50

دمای بالای روغن گیربکس سبب آسیب شدید به قطعات گیربکس خواهد شد. زیرا در دمای بالا روغن درون گیربکس روانکاری مناسب را نداشته و به سرعت فاسد می‌گردد. یکی از شایع‌ترین موارد سوختن صفحات گرافیکی گیربکس خودرو بسترن b50، به دلیل بالا رفتن دمای گیربکس است. از بین رفتن کاسه نمد و اورینگ های درون گیربکس خودرو هم به دلیل دمای بالای روغن می‌تواند خسارات زیادی به اتومبیل بسترن b50 وارد سازد.  از طرفی، دمای بالای روغن گیربکس بسترن b50 می‌تواند آسیب شدید به قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک را منجر شود.

 در برخی موارد هم مشاهده شده است که بالارفتن بیش از حد دمای روغن گیربکس، موجب تقه زدن گیربکس در هنگام حرکت خودرو خواهد شد. لذا بی توجهی به ایرادات گیربکس بسترن b50 باعث ایجاد خسارات بسیار سنگینی برای مالک آن خواهد شد. در بسیاری از موارد نیژ بالارفتن دمای روغن گیربکس یا فاسد شدن آن (عدم انجام روانکاری روغن به دلیل خرابی برخی از قطعات) منجر به سوختن گیربکس بسترن b50 خواهد شد که در بعضی از موارد امکان تعمیر آن وجود ندارد.

باتوجه به موارد ذکر شده، چنانچه قصد خرید خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 را دارید، بهتر است حتما آن را از مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد تهیه کنید. در هنگام خرید هم توصیه می‌کنیم که حتما باتوجه به مدل و سال خودروی خود، قطعه خریداری شده را مورد بررسی قرار داده تا از صحت و سلامت کالای مورد نظر اطمینان کامل حاصل فرمایید.

خرید و فروش اینترنتی خنک کن روغن گیربکس بسترن b50

این روزها فروش اینترنتی محصولات و لوازم یدکی خودروها رونق بسیاری یافته است. چراکه مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده محصولات خودرو وقت زیادی را از خریدار می‌گیرد و از طرفی، بسیاری از افراد تمایلی به هدر دادن انرژی خود در ترافیک ندارند. از همین رو، چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید اینترنتی خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 را دارید، نگران این موضوع نباشید. چراکه شما عزیزان می‌‌توانید با مراجعه به وبسایت‌‌ها و فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر و مطمئن، اقدام به سفارش و خرید خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 خود کنید. این نکته را از یاد نبرید که حتما از معتبر بودن سایت فروشنده اطمینان کامل حاصل کنید. افزون بر این موارد، نظرات مشتریان وب‌سایت مورد نظر هم می‌‌تواند به نوبه خود راهنمای خوبی برای انتخاب محصول و برند کالای مورد نظر باشد.

خرید خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 از وبسایت آژیراک یدک

خنک کن روغن گیربکس بسترن b50 که به رادیاتور گیربکس هم شهرت دارد، قطعه‌ای کاربردی در اتومبیل بسترن b50 به شمار می‌رود که منجر به خنک شدن روغن گیربکس خودروی شما خواهد شد. دلایل متعددی برای خرابی این قطعه وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها پرداخته شد.

 برای خرید و سفارش اینترنتی این قطعه کوچک اما پرکاربرد می‌توانید به وبسایت آژیراک یدک مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه درب منزل خود تحویل بگیرید.