بوش طبق داسی بسترن b50

بوش طبق داسی بسترن b50 از جمله مهم‌ترین قطعات سیستم تعلیق خودرو به شمار می‌رود که از یک سمت به شاسی خودرو متصل بوده و آن را به قطعات سیستم تعلیق متصل‌ می‌کند. وظیفه اصلی این قطعه در خودروی بسترن، انتقال نیروهای عرضی وارد شده از سمت جاده به شاسی و همچنین خنثی سازی آن است. از طرفی این محصول انتقال نیروهای طولی وارد شده از جاده به میل موجگیر عقب را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این قطعه در برخی موارد به دلیل تماس سایشی با شاسی دچار فرسودگی‌ خواهد شد و موجب‌ می‌شود که از خودرو در هنگام عبور از دست اندازها صدای تق تقی شنیده شود. کج شدگی این قطعه علاوه بر ایجاد صدا، سبب عدم همراستایی چرخ‌های عقب خودرو نیز‌ خواهد شد. بنابراین در هنگام مواجه با این نشانه‌ها باید هر چه سریع‌تر برای تعویض قطعه اقدام کنید، چراکه می‌تواند بسیار خطر آفرین باشد.

ویژگی‌های بوش طبق داسی بسترن b50

چنانچه اشاره شد، بوش طبق داسی قطعه‌‌ای است که جهت کاهش لرزش بین بدنه و چرخ‌ها در خودرو بسترن b50 مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه نیز همانند سایر قطعات در خودروها ممکن است پس از گذشت مدت زمانی، دچار خرابی شده و به تعویض نیاز پیدا کند. برای تعویض این قطعه بایستی حتما از قطعات اصل و با کیفیت استفاده نمایید، چراکه اصل نبودن این محصول موجب‌ خواهد شد که عملکرد مطلوبی در خودرو نداشته باشد و بدین ترتیب نتواند از پس خنثی کردن  لرزش‌های بدنه خودرو بر بیاید.

بوش طبق داسی بسترن b50 اصل بر اساس با آخرین استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید‌ می‌گردد و فرآیند ساخت آن‌ با نهایت دقت انجام می‌پذیرد. از این رو در مدت زمان طولانی‌تری دچار فرسایش و پوسیدگی‌ شده و از طول عمر بالاتری برخوردار هستند.

پیشنهاد‌ می‌کنیم که هر چند وقت یکبار این قطعه حساس را چک کنید تا بتوانید از سلامت بودن و کارکرد درست آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت نیاز به تعویض نیز آن را از نوع اصل و از برندی معتبر تهیه کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود که مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید. بوش طبق داسی بسترن b50 اصل و اورجینال ویژگی‌های منحصربه‌فردی به همراه دارد که سبب تمایز آن از نمونه‌های تقلبی و قیمت بالاتر آن شده است. از جمله ویژگی‌های این محصول‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  کیفیت بالا و مرغوب بودن قطعه

بوش طبق استاندارد خودرو بسترن b50 با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد و مطابق با استانداردهای صنعتی طراحی و تولید‌ می‌شود.

سازگاری بالا با خودرو

طراحی و ساخت این قطعه به گونه‌ای انجام گرفته است که کاملا با خودروهای بسترن b50 سازگار بوده و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد.

  دوام و استحکام بالا

این قطعه در شرایط محیطی مختلف  همچنین در مقابل ضربات و فشارهای وارد شده در صورت استفاده روزمره خودرو دارای عملکرد بسیار خوب و دوام بالایی است.

  مقاومت در مقابل شرایط محیطی گوناگون

بوش طبق داسی بسترن b50 اورجینال دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی نظیر گرما، سرما، رطوبت و .. است و‌ قادر است تا در طولانی مدت عملکرد مطلوب خود را حفظ کند.

  نصب و راه‌اندازی آسان

نصب این قطعه لوازم یدکی بسیار راحت و آسان است و به تخصص خاصی نیاز نخواهد داشت.

قیمت بوش طبق داسی بسترن b50

لوازم یدکی و محصولات بسترن b50 با توجه به نوع قطعه مورد نظر خریدار، قیمت‌های متفاوتی دارند. فروشگاه‌های مختلف بوش طبق داسی بسترن b50  و سایر قطعات این خودرو را مطابق با فاکتورهای متعددی و با قیمت‌های متفاوتی به مشتریان خود عرضه‌ می‌کنند. گفتنی است که نمونه‌های تقلبی و قاچاقی این قطعات که در بازار موجود هستند، در مقایسه با نمونه‌های اصل قیمت پایین‌تری دارند و از طرفی طول عمر کمتری نیز دارند که باید در هنگام خرید توجه ویژه داشته باشید. در حال حاضر عوامل متعددی در تعیین قیمت قیمت بوش طبق داسی بسترن b50 موثر است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برند تولید کننده بوش طبق
  • کیفیت محصول
  • کشور سازنده
  • موجودی قطعه مورد نظر در بازار
  • قیمت و نوسانات نرخ ارز
  • هزینه حمل و نقل
  • گارانتی محصول
  • هزینه های مربوط به واردات

خرید بوش طبق داسی بسترن b50

خوشبختانه در حال حاضر برخلاف سال‌های گذشته که اکثر فروشگاه‌ها قطعات و لوازم یدکی خودروی بسترن را تنها به صورت حضوری به مشتریان خود عرضه‌ می‌کردند به صورت آنلاین نیز مشغول به فعالیت هستند. به همین خاطر، تمامی خریداران از هر کجای کشور که باشند به راحتی‌ می‌توانند قطعات و محصولات مورد نیازشان را به صورت غیر حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش دهند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

دقت داشته باشید که با انتخاب فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد برای تهیه بوش طبق داسی بسترن b50 می‌توانید این محصول را به صورت اصل و با قیمت بسیار مناسب‌ و اقتصادی تهیه کنید. از طرفی دیگر، با خرید این محصول به صورت غیرحضوری دیگر هیچگونه نیازی به پرداخت هزینه اضافی و حتی مراجعه به بازار و فروشگاه‌های مختلف یا سردرگمی برای انتخاب یک برند مناسب ندارید و تنها با چند کلیک ساده‌ می‌توانید بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو بسترن b50 را پیدا کنید.

در پایان نیز یادآور می‌شویم که در هنگام خرید اینترنتی این محصول به خدمات فروشگاه، نماد اعتماد، هزینه‌های ارسال، مرجوعی و مدت زمان ارسال کالا توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را از آن خود نمایید.

خرید اینترنتی بوش طبق داسی بسترن b50

بوش طبق داسی بسترن b50 از جمله لوازم یدکی حساس و کلیدی در خودرو بسترن محسوب می‌شود که چنانچه دچار آسیب و خرابی شود، در عملکرد صحیح خودرو اختلال ایجاد‌ می‌کند و رانندگی با خودرو را بسیار خطرآفرین خواهد کرد. از این رو در صورت خرابی آن باید هر چه سریع‌تر تعویض و جایگزین گردد. برای خرید لوازم یدکی بسترن b50 می‌توانید در هر نقطه‌‌ای از کشور به وبسایت آژیراک یدک عرضه کننده انواع لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید و این محصول را به صورت اصل و اورجینال با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایید.