میل موجگیر بایک X25

به احتمال خیلی زیاد شما نیز در رابطه با میل موج‌گیر یا میله تعادل خودرو چیزهایی را شنیده‌اید و احتمالاً می‌دانید که این قطعه چه وظیفه‌ای در خودرو بر عهده دارد. این قطعه همان‌گونه که از نام آن پیداست، به پایداری و تعادل خودروها سر پیچ‌های تند یا در حین حرکت مارپیچی کمک خواهد کرد. نحوه کارکرد این قطعه بسیار ساده است. یک میله بلند استوانه‌ای U شکل ساخته شده از جنس فلز (معمولاً فولاد) که از طریق دو بازوی کنترل، سیستم تعلیق را از دو طرف محور به یکدیگر وصل می‌کند. این میله معمولاً از وسط در دو نقطه با بوش‌های لاستیکی به شاسی متصل خواهد شد. برای این‌که بفهمیم که چرا خودرو به این قطعه نیاز دارد، بایستی نگاهی دقیق‌تر به عملکرد سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن به چپ و راست داشته باشیم.

ویژگی های میل موجگیر بایک X25

شرکت خوروسازی بایک یکی از تولیدکنندگان برجسته و بسیار معتبر در صنعت خودروسازی کشور چین به‌‌شمار می‌‌رود که افتخار تولید و عرضه خودروهایی باکیفیت و زیبا با بهترین عملکرد را در بازارهای جهانی دارد. یکی از قطعات تولیدی این کارخانه خودروسازی، میل موجگیر یا به اصطلاح تعمیرکاران میل تعادل است که یکی از لوازم اصلی و بسیار مهم در این خودرو محسوب می‌گردد. در واقع باید بگوییم که کاربرد اصلی این قطعه در خودرو، کنترل و جلوگیری از غلت خوردن یا چپ شدن اتومبیل در هنگام چرخش پیچ ها و حتی در حین رانندگی در مناطق ناهموار خواهد بود.

این محصول از ترکیبات مقاومی همچون آهن و فولاد طراحی و ساخته می‌شود و همانگونه که اشاره شد، در جلوگیری از چپ شدن خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌‌ترین ویژگی‌‌ها و مزایای میل موجگیر بایک X25 خواهیم پرداخت.

  • بهره‌مندی از استحکام و مقاومت بالا در برابر انواع ضربات
  • برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • سازگاری با بدنه خودروی بایک X25
  • دارای قابلیت نصب و تعویض بسیار راحت و آسان
  • ایمنی و محافظت بالا در هنگام غلت خوردن خودرو
  • ساخته شده با بهترین مواد و متریال روز دنیا
  • قیمت مناسب میل موجگیر بایک X25

قیمت میل موجگیر بایک X25

 باتوجه به نوسانات شدید ارزی و افزایش روز افزون قیمت محصولات و قطعات یدکی خودروهای وارداتی در کشور ایران در سال‌های اخیر و همچنین لزوم تهیه بهترین مواد اولیه جهت تهیه و ساخت انواع قطعات مختلف خودروها از جمله خودروی بایک x25 توسط کارخانجات تولید کننده قطعات این خودرو، باید به این موضوع اشاره کنیم که لوازم یدکی و سایر قطعات خودروی بایک X25 از قیمت واحد و مشخصی پیروی نمی‌کنند و به همین دلیل دائما در حال تغییر هستند. علاوه بر دخیل بودن تمامی این موارد، فاکتورهای متعددی از قبیل کیفیت ساخت بالا و استحکام بالای قطعات خودروی بایک x25 هم از جمله موارد بسیار تأثیرگذار و مهمی است که نقش بسزایی بر روی قیمت نهایی میل موجگیر بایک X25 دارند. لازم به ذکر است که مواردی همچون میزان عرضه و تقاضا، واردات محصول، قیمت اعلام شده از سوی کارخانه تولید کننده، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و مواردی از این قبیل هم در قیمت‌گذاری میل موجگیر بایک X25 نقش بسزایی خواهند داشت.

لذا با توجه به این موارد توصیه می‌کنیم که پیش از تهیه و خرید این قطعه، نسبت به استعلام آن از مراکز و نمایندگی‌‌های مجاز اقدامات لازم را انجام دهید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

خرید میل موجگیر بایک X25

میل موجگیر یا میل تعادل بایک X25 نقش بسیار مهمی را در حفاظت از این خودرو ایفا می‌‌کند. همچنین این قطعه کاربردی و مهم، افزون بر زیبایی ظاهری خودرو، افزایش مقاومت و ماندگاری قطعات پیشران خودرو را هم منجر خواهد شد چراکه در دراز مدت عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد. به همین دلیل انتظار می‌رود که در هنگام تهیه و خرید این قطعه کاربردی و تاثیرگذار، دقت و توجه بسیار زیادی را به‌‌خرج دهید تا محصولی که انتخاب می‌‌کنید، از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد و از طرفی، تمامی استانداردها و اصول مورد نیاز در فرآیند طراحی و ساخت آن بکار گرفته شده باشد.

 گفتنی است که شرکت خودروسازی بایک که تولید کننده انواع محصولات X25 است، تمامی قطعات و لوازم مورد نیاز برای این اتومبیل را در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان آن در سراسر جهان قرار داده است که کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای دارند. چنانچه قصد تهیه و خرید این قطعه کاربردی و ایمن را برای خودروی خود دارید، می‌‌توانید با مراجعه به وب‌سایت های معتبر و قابل اعتماد این محصول را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در زمان خرید انواع قطعات یدکی خودروی خود حتما به برند تولید کننده قطعه، معتبر بودن وب‌سایت عرضه کننده، گارانتی تعویض و مرجوعیت کالا، قیمت، نظرات کاربران سایت و نحوه ارسال کالا دقت زیادی داشته باشید تا از خرید قطعات نامرغوب و تقلبی پیشگیری به عمل آورید.

خرید اینترنتی میل موجگیر بایک X25

این روزها مراجعه حضوری برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودروها به امری وقت‌گیر و چالش برانگیز برای مشتریان و خریداران تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا بدون مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز فروش این قطعات، محصول مورد نیازشان را از وب‌سایت های معتبر خریداری کنند. بدین طریق در وقت، هزینه و انرژی خود نیز صرفه‌جویی خواهند کرد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که وقت زیادی برای مراجعه به لوازم یدکی یا نمایندگی به منظور تهیه و خرید میل موجگیر بایک X25 را ندارید، اصلا نگران این موضوع نباشید. زیرا شما عزیزان می‌‌توانید به‌‌صورت آنلاین و با مراجعه به وب‌سایت‌‌های معتبر خرید لوازم یدکی خودروی بایک X25، نسبت به سفارش و خرید میل موجگیر این خودرو اقدام نمایید.  برای این کار تنها نیاز است از طریق موبایل، محصول مورد نظر خود را در وب‌سایت‌های معتبری همچون آژیراک یدک جستجو کنید و آن را با بهترین کیفیت و قیمت از این فروشگاه آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی آژیراک یدک با سال‌ها تجربه درخشان در امر فروش انواع لوازم یدکی خودرو، محصولی باکیفیت و تضمین‌شده را در اختیار خریداران گرامی قرار خواهد داد.