بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

رانندگی با یک خودرو بدون سیستم تعلیق حتما آزار دهنده است. بسیاری از شما در مواجهه با ارتعاشات و ضربات ناگهانی که به اتاقک خودرو وارد می‌شود حتی قادر نخواهید بود مسیرهای کوتاه را رانندگی کنید چه رسد به اینکه بخواهید با آن به جاده‌های کوهستانی بروید.

سیستم تعلیق خودرو یا سیستم فنربندی خودرو شامل قطعه فنربندی شده، کمک فنر، فنر و قطعه فنری بندی نشده، ستون نگهدارنده، چرخ های خودرو و… است. این سیستم سبب پیشگیری از ناهمواری‌های موجود در سطح جاده و نوسانات اتومبیل خواهد شد تا موجب رنجش و ناراحتی سرنشینان خودرو نشود.

گرچه وظیفه اصلی سیستم تعلیق بهینه سازی و حفظ کنترل اتومبیل و کاهش نوسانات مسیر اتومبیل به شمار می‌رود، اما یکی دیگر از وظایف این سیستم کنترل مناسب و مسیردهی به خوردرو خواهد بود. در صورت اختلال در سیستم تعلیق یا عدم طراحی مناسب آن، خودرو دچار اختلال در عملکرد و عدم کنترل می‌شود. لذا خودروی فاقد سیستم تعلیق، فشار و سر و صدا زیادی ایجاد می‌کند. ایجاد تکانه و نوسانات وارده به اتاق اتومبیل برای سرنشینان بسیار آزار دهنده خواهد بود.

ویژگی های بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

چنانچه اشاره کردیم، سیستم تعلیق خودرو از قطعات متعددی تشکیل شده است که بوش طبق یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. بوش سیستم تعلیق در واقع وظیفه اتصال قطعات مختلف در این سیستم را بر عهده داشته و استفاده از آن حذف سر و صدا و لرزش های سیستم تعلیق را در پی خواهد داشت.

بوش طبق خودرو در واقع قطعه‌ای شبیه به سیبک است که وظیفه اتصال قطعات مختلف را دارد. با وجود شباهت بوش طبق و سیبک، این دو قطعه دارای تفاوت‌های عمده ای با هم هستند، چرا که جنس اصلی بوش طبق از لاستیک طبیعی یا اورتان است و تنها در یک مسیر حرکت می‌کنند.

در حالی که سیبک شامل یک گوی فلزی متصل به بازو است و حرکتی دورانی دارد. بنابراین در جهات مختلفی حرکت کرده و امکان چرخش چرخ های خودرو را فراهم خواهد ساخت. خودرو بایک X25 یکی از جدیدترین و زیباترین تولیدات شرکت خودروسازی بایک در کشور چین است که در سال‌های اخیر واردات آن به کشور ایران رونق زیادی داشته است. در ادامه با ویژگی‌های بوش طبق کوچک و بزرگ لایک x25 آشنا خواهیم شد.

  • جنس محکم و مقاوم
  • محافظت از خودرو در برابر ضربات ناشی از ناهمواری‌های جاده
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • تولید شده توسط شرکت سازنده خودرو بایک X25
  • مقامت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • قیمت مقرون به‌صرفه و مناسب بوش طبق

بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

قیمت بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

حرکت طبق خودرو، پستی و بلندی مسیر، وزن بیش از حد اتومبیل، تصادفات جاده ای، استفاده بیش از حد از خودرو، جنس نامرغوب بوش طبق بایک x25، نامرغوب بودن مواد اولیه در هنگام تولید بوش طبق، عدم کیفیت بوش طبق، فرسوده شدن قطعه و مواردی از این دست از جمله عواملی به شمار می‌روند که سبب تخریب طبق و اختلال در سیستم تعلیق خودروی بایک x25 خواهند شد. همچنین بیرون زدگی بوش بازویی و آسیب سیبک ها از دیگر عوامل بروز اختلال در این قطعه مهم خواهد بود.

نکته با اهمیت در این بخش این است که تشخیص خرابی بوش طبق به علت محل قرار گیری آن در خودروی بایک x25 کار چندان آسانی نیست، لذا توصیه می‌کنیم به منظور تشخیص دقیق خرابی این قطعه، خودرو خود را به یک تعمیر کار ماهر نشان دهید. چراکه شیوه کار طبق و تشخیص علت خرابی تنها توسط تعمیرکار متخصص قابل تشخیص خواهد بود.

در حال حاضر باتوجه به افزایش سرسام آور نرخ ارز به خصوص دلار، قیمت قطعات وارداتی خودروها رشد زیادی داشته است. لذا نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی را برای بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25 ارائه نمود. لذا چنانچه قصد تهیه این قطعه کلیدی را دارید، بهتر است پیش از هرگونه اقدام برای خرید آن، قیمت دقیق آن را از مراکز و نمایندگی‌های معتبر جویا شوید.

خرید بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

نکته مهم و قابل توجه در رابطه با تعویض بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25 این است که درجه خرابی سیبک و بوش متفاوت است؛ چنانچه لبه های خارجی بوش تغییر شکل داده است، نیازی به تعویض نخواهد بود. اما ترک برداشتن یا خوردگی قطعه می‌تواند خودرو را دچار اختلال و آسیب جدی نماید. پس توصیه می‌کنیم در صورت وجود هرگونه خرابی سریعا قطعه را تعویض کنید.

خرید بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25 و سایر لوازم یدکی این خودرو از طریق مراکز و وب‌سایت های معتبر عرضه کننده قطعات خودروهای وارداتی قابل تهیه خواهد بود. اما توجه داشته باشید که محصول خود را از فروشگاه‌های قابل اعتماد و شناخته شده خریداری کنید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید.

خرید اینترنتی بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25

امروزه بسیاری از خریداران به دلیل وجود مشغله‌های فراوان روزمره، دیگر وقتی برای خرید حضوری لوازم مورد نیاز خود ندارند. به همین دلیل بسیاری ترجیح می‌دهند تا خرید خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند تا بدین وسیله، در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. خرید اینترنتی انواع لوازم و قطعات یدکی خودرو نیز در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته است. به‌طوری که در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی اقدام به عرضه قطعات و لوازم یدکی متنوع خودروها می‌کنند.

اگر برای خرید بوش طبق کوچک و بزرگ بایک X25 به دنبال فروشگاهی آنلاین و معتبر هستید، توصیه ما به شما مراجعه به وب‌سایت‌ آژیراک یدک است. در این فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید انواع قطعات و محصولات مورد نیاز خودروی بایک x25 و سایز خودروهای داخلی و خارجی را با قیمت‌های استثنایی و مقرون به‌صرفه و باکیفیت بالا خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات این فروشگاه عرضه کننده لوازم یدکی همراه با گارانتی و ضمانت نامه در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان گرامی قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب، بابت اصل و مرغوب بودن قطعه خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشید.